Régi ügyfelünk a világ egyik legnagyobb alapkezelője a TH Real Estate számos bevásárlóközpontot üzemeltet Ausztriában, ezek egyike a magyarok számára is kedves fürstenfeldi FMZ FF, melyet hazánkból is igen sokan látogatnak. A Bucholcz Consulting a rendszeres kutatásokra alapozva segített a menedzsmentnek kidolgozni a legoptimálisabb marketing stratégiát, melynek részeként cégünk készíti az aktivitásokat támogató kommunikációs eszközök kreatív terveit.
A tavaszi nagy promóciós kampány fókuszában ezúttal az aktív nyaralás, azon belül is a környék egyik védjegyének számító strandolás, fürdőzés állt, erre fűztük fel a programokat, és erre reflektáltak a tervek is. A siker ezúttal sem maradt el, minden eddiginél többen látogatták meg a bevásárlóközpontot és vettek részt a programokban.
A rendezvények a saját kutatási eredményeink alapján sem hoznak feltétlenül üzleti sikert, eredményt a bérlőknek, ám a fürstenfeldi siker is azt mutatja, hogy ha elég energiát fektetünk piaci környezetünk vizsgálatába, akkor sokkal könnyebb kidolgozni a megfelelő marketing mixet.