MilkaA Carat Media megbízásából igazi édes-kedves feladatot kaptunk – a Mondelēz International ara volt kíváncsi, milyen szerepet tölt be életünkben a csokoládé és vajon hajlandóak lennénk-e lemondani a számunkra oly becses utolsó kocka Mikáról szeretteink vagy akárki más számára?

A kutatás apropója a Milka legutóbbi „Utolsó Kocka” promóciója volt, mely során a vásárlóknak lehetőségük nyílott megosztani utolsó kocka csokoládéjukat bárkivel – lett légyen az barát, családtag vagy egyszerű ismerős. 
A projekt alapját egy 2011-es nemzetközi felmérés képezte (Milka Tenderness Report), a Mondelez International pedig arra volt kíváncsi, hogy négy évvel később még mindig a magyarok-e azok, akik a legszívesebben fejezik ki szeretetüket eme gesztussal.

Nos, a kutatásból kiderült, hogy igen:
„A csokoládégyártó és a Bucholcz Consulting idei, hazai lakossági körökben végzett közös felméréséből kiderül, hogy szinte kivétel nélkül (91%) minden megkérdezett lemondana a táblája utolsó kockájáról a családja vagy legjobb barátja kedvéért (párja 19%, testvére 15%, gyermeke 14%, szülei 11%, barát 14%). Az idősebb (50+) korosztály számára ez szinte nem is kérdés, a fiatalok (18 év alattiak) egy picit még szégyenlősebbek, mint érettebb társaik. „

milka_kocka

„Kíváncsiak voltunk, hogy a 4 évvel ezelőtti felmérés eredményeit egy ilyen aprósággal, mint egy utolsó kocka csoki küldésének a lehetősége alá tudjuk-e támasztani. Ez a gesztus az érzelmek kifejezésére bíztat, egyszerű ajándékozás mellett kiváló alkalom arra, hogy elgondolkodjunk az utolsó kocka lélektani hatásain, és a számunkra fontos személyeken. Igen pozitív visszajelzés, hogy a felmérésben részt vevők kifejezetten örültek, hogy megállítottuk őket egy pillanatra, és így elindítottunk bennük pár gondolatot, egy kis gyengédségre inspiráltuk őket” – mondta Pósa Somos Ágnes, a Mondelēz International táblás csokikért felelős márkamenedzsere. „

(idézet forrás: marketinginfo.hu)

 

Categories: Hírek