A tiroli Telfs városában található telfsPARK megbízásából végeztünk kutatást, mely során a látogatókat és a vonzáskörzetben lakó potenciális ügyfeleket kérdeztük meg látogatási- és fogyasztási szokásaikról.

telspark_slider_panorama

A “telfsPARK unter der Lupe” program keretében a három napos farsangi fesztivál alatt több mint 600 kérdőív került kitöltésre. Az adatok elemzése során számos olyan területet tártunk fel, amelyek ugyan első látásra megfelelően működnek, mégis kiderült, hogy van még potenciál bennük. A médiahasználat elemzése kimutatta, mely médiacsatornák hatékonyak és melyeket érdemes újra tervezni, az aktivitások vizsgálata során pedig fény derült arra, hogy a rendezvények közül melyik mennyi hozzáadott értéket képvisel?

Számunkra is hatalmas élmény látni, hogy még egy remekül üzemeltetett bevásárlóközpont működésének hatékonysága is tovább növelhető a megfelelő információk birtokában végrehajtott finomhangolásoknak köszönhetően.

Categories: Hírek