Steyr_leerfläche_02Visszatérő probléma, egyben kutatásainkkal igazolt tény, hogy a bevásárlóközpontok, retail parkok üres üzletei amellett, hogy vizuálisan sem túl bizalomgerjesztők, negatív hatással vannak az üzletmenetre is.

Egyrészt azt üzenik, hogy a központ „nem megy jól”, másrészt elriasztják a látogatót, arról nem is beszélve, hogy a bérbeadás dolga is nehezebbé válik tőle – gondoljunk csak bele, milyen kellemetlen kérdésekkel szembesülhet kollégánk, amikor egy új bérlőnek mutatja a helyszínt.

Ha tökéletes megoldás nem is létezik – illetve igen, ha nincs kiadatlan üzlet -, sokat tehetünk azért, hogy az üresedés nem legyen olyan szembeszökő. Sőt, kisebb trükkökkel még akár csábítóvá is varázsolhatjuk a szabadon álló felületeket.

Ezt valósítottuk meg az ausztriai Steyr-ben, ahol a város központjában lévő CityPoint bevásárlóközpont üresedéseit kellett eltakarnunk. Az koncepció szerint olyan, egyedi üzenetekkel ruháztuk fel a kirakatokat, melyek egyrészt dekorációként, másrészt kereskedelmi üzenetként is funkcionálnak.

Steyr_leerfläche_

A végeredménynek nemcsak a látogatók és a bérbeadás, de még a jelenlegi bérlők is nagyon örültek.

Steyr_leerfläche_02

Categories: Hírek