Hello Jövő! Célzott termékfejlesztés és marketing stratégia a Posta Biztosítónak

A Bucholcz Consulting és a Posta Biztosító együttműködése immár több mint tizenöt éves múltra tekint vissza. A cég anno tevékeny és aktív szerepet játszott az akkor piacra lépő biztosítótársaság piaci bevezetésében, arculatának és kommunikációs stratégiájának kidolgozásával. A Posta Biztosító azóta sikertörténetet írt – új szereplőből a biztosítási piac megkerülhetetlen és meghatározó szereplője lett, amely élen jár az innovatív, személyre szabott Read more…

VISITOR SCAN AZ ASIA CENTERBEN

A vonzáskörzet elemzéssel párhuzamosan a Bucholcz Consulting elvégezte az immár szokásos látogatói elemzést is az Asia Centerben. A nagyon magas, több mint 500-as mintán, melyet nyitva tartási időben, a hét minden napján elosztva vettünk fel, a sztenderd lekérdezési paraméterek (demográfia, látogatás, marketing hatékonyság) mellett számos olyan faktort elemeztünk, melyek a hatékonyság növeléséhez járulnak hozzá. Megvizsgáltuk az Asia Center mint brand Read more…

SCREENIST – AVAGY A TARTALOM FOGYASZTÁS ÉS ONLINE VÁSÁRLÁS FORRADALMA

A Bucholcz Consulting eddigi talán legizgalmasabb megbízását kapta akkor, amikor egy igazi jövőbe mutató projekt marketing stratégiájának és piaci bevezetésének felépítésével bízták meg. A Screenist korunk legdinamikusabban fejlődő terepén, a blockchain alapú ICO-k (Initial Coin Offering) világában lép piacra egy igazi, forradalmi termékkel. A Bucholcz Consulting feladata a Screenist brand felépítése, piaci bevezetése, valamint a speciális ICO marketing stratégia kidolgozása Read more…

Több mint kutatás, avagy hogyan állítsuk tudásunkat a sales szolgálatába?

Egy régi ügyfelünk teljesen új feladattal bízott meg Bennünket. Elsőre számunkra is kérdéses volt, vajon mennyire felel meg a Bucholcz Consulting profiljának, ám néhány perc után világossá vált, minden alapunk megvan arra, hogy elvállaljuk ezt a teljesen sales orientált feladatot. Az Asia Center évek óta tartó fejlődése immár közismert tény a kiskereskedelmi piacon. Mind az értékesítési, mind a kiadottsági mutatók Read more…

Premierben a látogató – a vonzáskörzet elemzés fontossága

Új tulajdonos, régi, bevált menedzsment és egy újabb látogatói kutatás a Premier Outlet-ben. Hazánk egyetlen valódi outletjében mindig is hatalmas hangsúlyt fektettek a látogatók folyamatos szondázásának. Egyik legrégebbi ügyfelünk úgy döntött a tavasz végén ismét górcső alá veszi működését. A Premier Outlet “Cipő Hét” promóciója alatt futó visitor scan ezúttal a látogatói összetételre fókuszált, illetve azt a kérdést feszegette, hogy Read more…

2 az 1-ben, avagy hogyan hozzuk ki a legtöbbet egy visitor scan-ből?

A nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpont menedzsmentje az SES Spar European Shopping Center egy teljesen sztenderd visitor scan megvalósításával bízta meg a Bucholcz Consulting-ot. A feladat a szokásos volt: vizsgáljuk meg a város szívében lévő, tízéves bevásárlóközpont látogatói összetételét, a látogatók vásárlási, látogatási szokásait, fedjük fel a váráslást és látogatást befolyásoló tényezőket és próbáljuk megtalálni azokat a “business gap’-eket, amelyeknél működési potenciált Read more…

UTAZÁS TÉRBEN ÉS IDŐBEN

A változás szele a turisztikai szektort sem kerülte el, igaz, ezt a szolgáltatók egyelőre alig hajlandóak lekövetni. A Bucholcz Consulting egy olyan turisztikai startup számára végzett kutatást, amely azon kevesek közé tartozik, aki érti és formálja is az új idők utazóinak nyelvét. A Bucholcz Consulting ezúttal a turisztikai piacon vetette be magát. A BEONTRIPS.COM egy különleges, teljesen automatizált online utazási Read more…

5 tévhit a piackutatással kapcsolatban

Tárgyalásaink egy része eredménytelenül zajlik, nyilván nem vagyunk egyedül. A sikertelen megbeszéléseknek azonban van egy – csak később érzékelhető – haszna. Idővel tökéletes képet kapunk arról, miként állnak a döntéshozók a kutatáshoz, ezen keresztül pedig saját munkájukhoz. Lássuk hát a Top 5 kifogást! 1)      Ismerem a piacot/terméket/szolgáltatást, egy kutatás nem tud semmi újat mondani nekem. Jaj…. Senki sem ismerheti úgy Read more…

4 hiba, amit (okos)kutatással elkerülhetünk

Számos ügyfelünk igényli, hogy mérjük marketing aktivitásának hatékonyságát, segítsünk megtalálni azokat a „business gap”-eket, ahol nemcsak a fejlődési potenciál látszik, hanem annak iránya és az azt támogató eszköztár is. Sokéves tapasztalatunk alapján állítottuk össze a következő listát. A teljesség igénye nélkül, de íme, pár pont, amit betartva garantáltan hatékonyabbá válik marketing tevékenységünk. #egy // Csak a saját, meglévő vásárlóink, ügyfeleink Read more…

A jól tartott látogató – 10 ok, hogy több figyelmet fordítsunk a food court kínálatra a bevásárlóközpontokban

A megfelelő összetételű és felépítésű ételudvar (vagy food court) szerepe egy bevásárlóközpont, vagy retail park életében régóta kérdéses. No nem az, hogy kell-e, hiszen az egyértelmű. Ám az, hogy ezek milyen súllyal bírnak a gazdasági hatékonyságban, mennyit tesznek hozzá a vásárlói élményhez, hűséghez, vagy pusztán az ott töltött időhöz, ebben az üzemeltetők, tulajdonosok tapasztalataink szerint már megosztottak. Friss horvátországi és Read more…

Topor Csaba

CEO

Locavore pinterest chambray affogato art party, forage coloring book typewriter. Bitters cold selfies, retro celiac sartorial mustache.