Újabb sikeres kutatási projekt a Premier Outlets Centerben

A Premier Outlets Center idén különleges, Szépség- és Egészségnapok keretében ünnepelte születésnapját. A bevásárlóközpont üzemeltetője, a Jones Lang Lasalle megbízásából az app2date újabb kutatási feladatot kapott. A fogyasztói szokások immár rendszeres monitoringja mellett ezúttal a marketingkommunikáció hatékonyságát is mértük, és egy új módszerünk segítségével teszteltük a kreatív koncepció látogatókra mért hatását.

kreatív

(tovább…)

Gyártóból kereskedő?

Legyen az egy Nivea krém, méregdrága Omega karóra vagy egy sportos Puma ruha – a gyártók márkáiknak saját üzleteket építenek, mindezt azért, hogy a piacon a saját szájuk íze szerint jelenhessenek meg. Sőt, még a legnagyobb kereskedelmi láncok is egyre kevésbé bíznak már a sok márkát egy ernyő alatt kínáló áruházakban. (tovább…)

Lázkeltő módszerek

Vajon valóban nő a vásárlási kedv attól, hogy egy üzletbe lépve kedvencnek hitt illatunk csapja meg orrunkat? Tényleg megvesszük azt a ruhát is, amelyet nem akarunk, csak mert úgy érezzük, mintha egy éjszakai lokálban lennénk? És valóban léteznek torzított tükrök az előre hűtött próbafülkében? A Napikutatás első része a kiskereskedelem apró trükkjeinek világába kalauzol el Benneteket. Steve Collins, a brit JHP szakértőjének Oxford Street-en tett látogatásának tanulságait és a következő évek trükktrendjeit a Kurier Online tanulmányának felhasználásával tesszük közzé. (tovább…)

Topor Csaba

CEO

Locavore pinterest chambray affogato art party, forage coloring book typewriter. Bitters cold selfies, retro celiac sartorial mustache.