SCREENIST – AVAGY A TARTALOM FOGYASZTÁS ÉS ONLINE VÁSÁRLÁS FORRADALMA

7A Bucholcz Consulting eddigi talán legizgalmasabb megbízását kapta akkor, amikor egy igazi jövőbe mutató projekt marketing stratégiájának és piaci bevezetésének felépítésével bízták meg.

A Screenist korunk legdinamikusabban fejlődő terepén, a blockchain alapú ICO-k (Initial Coin Offering) világában lép piacra egy igazi, forradalmi termékkel. A Bucholcz Consulting feladata a Screenist brand felépítése, piaci bevezetése, valamint a speciális ICO marketing stratégia kidolgozása és menedzselése egészen az ICO lezártáig.      További információk a Screenist projektről:Screenist – buy at first sight


 

ASIA CENTER ÚJRAPOZÍCIONÁLÁS ÉS RELAUNCH – A STRABAG RT MEGBÍZÁSÁBÓL

Feladatunk egy komplex belső és külső kutatási projekttel kezdődött, mely során feltártuk az Asia Center erényeit és gyengeségeit mind a meglévő látogatók, mind pedig a praktikus vonzáskörzetben élők körében. A Bucholcz Consulting által készített budapesti kiskereskedelmi körkép és tanulmány felhasználásával az Asia Centert elhelyeztük a piacon és ezt egészítette ki egy, a bérlők véleményét, meglátásait tartalmazó workshop, ami után teljes képet kaptunk a bevásárlóközpont lehetőségeiről, kitörési pontjairól.

STRABAGA jelenleg is futó fázisban az újrapozícionálás mélységét, illetve a fejlesztések technikai hátterét vizsgáljuk, miközben megkezdődött a letting aktivitás is, melyet az újragondolt stratégia alapján végeznek kollégáink közösen az Asia Center saját bérbeadási csapatával.


FMZ FÜRSTENFELD MARKETING REVÍZIÓ ÉS VIZUÁLIS FRISSÍTÉS TH Real Estate Austria

A ausztriai Steiermarkban található FMZ FF egy remek lokációval rendelkező kereskedelmi park, az osztrák piaci igényekhez igazodó bérlői mixszel. A látogatók azonban egyre kevésbé preferálták, csökkent a látogatási frekvencia és az ott töltött idő is, a bérlők pedig lassan kezdtek átszokni más kereskedelmi helyszínekre. A tulajdonos kérésére több hullámban végeztünk piackutatást, mely helyszíni visitor scan-ből és a vonzáskörzetben végzett intercept interjúkból állt. Az elemzések felszínre hozták, hogy a magas ismertség és beágyazottság ellenére az FF már nem olyan vonzó, mint volt, illetve a marketingaktivitás sem megfelelő intenzitású.

TIAA HendersonEzután történt meg a vizuális világ újragondolása, az üzenetek átfogalmazása, illetve ezzel párhuzamban a marketing aktivitás felülvizsgálata, színesebbé tétele. A mérések alapján optimalizáltuk a marketing mix-et, így a felhasználható büdzsé sokkal hatékonyabban került felhasználásra. Az eredmények nem várattak magukra, az FF az eltelt egy év alatt jobban teljesít, mint megnyitása óta bármikor.