Egyik legkedvesebb ügyfelünk a Screenist Mediatechnologies, melynek bölcsőjénél is ott bábáskodtunk. A vállalat innovatív, sőt, forradalmi megoldásokat fejleszt videós tartalmak monetizálására, közben pedig a jövő mellett a jelent is szem előtt tartja. Ennek egyik remek példája az a speciális megoldás, melyet Európa egyik vezető outdoor csatornáján, a hét országban közel 20 millió nézőt elérő Fishing & Hunting-on vezetett be. A különleges technológiával „felszerelt” reklámra helyezett QR kódok használata során alapján kiderült, hogy a tematikus televíziós csatornán futó reklámok felextrázva azonnali hozzáadott konverziót termelnek. Mindezt minimális edukációs időszak után. Sőt, a jól bevezetett újítás semmivel nem szerepelt rosszabbul, mint a pilotnak szánt, nyereményjátékkal megboostolt promóció. Az eddig „passzív” reklámok hirtelen megteltek élettel, átlagosan közel a nézők 40%-a olvasta be a kódokat, majd látogatott el az adott szpothoz tartozó landing page-re. Ez egyben azt jelenti, hogy ezen nézőket a hirdető a Screenist technológia segítségével be tudott csatornázni a saját ökoszisztémájába. Ha ehhez hozzávesszük azt az értéket, amit a nézők képernyője előtti viselkedésének monitorozása, elemzése képvisel, láthatóvá válik, a jelenlegi, lineáris televíziózásban és az ott elhelyezett reklámozásban is bőven van még potenciál.

Ha többet szeretnél megtudni a Screenist projektről, vagy hasonló munkáinkról, vedd fel velünk a kapcsolatot, a legújabb hírekért, érdekességekért pedig látogass el Facebook oldalunkra, vagy kövess minket a LinkedIn-en!

Categories: Hírek