A Bucholcz Consulting legfrissebb ausztriai megbízása egy visitor scan volt a fürstenfeldi FF bevásárlóközpontban. Az osztrák piac legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi koncepciója, az úgynevezett Fachmarktzentrum (FMZ) térnyerésével az eddig szinte kizárólag praktikus célokra épült stripmall jellegű fejlesztések egyre gazdagabb funkciókkal bővülnek, immár komoly szeletet kihasítva a klasszikus bevásárlóközpontok piacának tortájából.

kép

A Late Night Shopping, azaz késő esti bevásárlás az FF hagyományos eseménye, mely során az üzletek a szokásosnál hosszabb nyitva tartás mellett speciális akciókkal, illetve különleges közösségi programokkal várják a látogatókat. Feladatunk az esemény hatékonyságának mérése volt a látogatók helyszíni megkérdezésével. A válaszokat az app2date rendszer segítségével azonnal feldolgoztuk, így pillanatok alatt hozzájutottunk a legfontosabb információkhoz, melyek a következő esemény tervezésénél jelentősen növelik annak hatékonyságát.

Vizsgáltuk a látogatói attitűdöket, a program kommunikációjának és a marketing mix hatékonyságát,a döntési folyamatokat és a döntést befolyásoló tényezőket. Mindezek ismeretében mind a kommunikáció, mind pedig a kínálat tovább finomítható a valós látogatói igények lehető legjobb lefedésére.

A média mix átalakításával a célzás és az elérés is sokkal pontosabbá válik, míg a vonzáskörzet elemzésével tovább növelhető a látogatói kör. Büszkék vagyunk rá, hogy az FF immár állandó partnereként segíthetjük a minél hatékonyabb működést.

 

 

Categories: Hírek