A Bucholcz Consulting és a Posta Biztosító együttműködése immár több mint tizenöt éves múltra tekint vissza. A cég anno tevékeny és aktív szerepet játszott az akkor piacra lépő biztosítótársaság piaci bevezetésében, arculatának és kommunikációs stratégiájának kidolgozásával. A Posta Biztosító azóta sikertörténetet írt – új szereplőből a biztosítási piac megkerülhetetlen és meghatározó szereplője lett, amely élen jár az innovatív, személyre szabott megoldások magyarországi bevezetésében és meghonosításában.
Ennek legjobb példája a Hello brand, mely szegmentált, előre, alaposan kiválasztott célcsoportok piacát célozza meg olyan, a biztosításokhoz csak lazán kapcsolódó szolgáltatásokkal és mobilos applikációkkal, melyek első lépésben sokkal inkább egy közösség kiépítését és folyamatos ápolását támogatják, mintsem a direkt értékesítést.
Ennek egyik állomásaként kaptuk az izgalmas feladatot – térképezzünk fel egy igazi magyar sikersportágat, elemezzük ki annak kínálati és keresleti oldalát, tudjunk meg mindent a sportágban érintett felek igényeiről és lehetőségeiről, majd a piackutatási információkra építve segítsünk kidolgozni magát a Hello terméket. A feladat összetettsége már önmagában hatalmas kihívás, arról nem is beszélve, hogy a termékfejlesztés és a megfelelő marketing stratégia kidolgozása folyamatos szondázást és egyeztetést igényelt a felek, jelesül a sportágat működtető egyesületek, létesítmények vezetése, valamint a sportágat számos szinten űző felhasználók között.
Az együttműködés során a Bucholcz Consulting célzott, személyes interjúk, online piac- és közvéleménykutatás, valamint folyamatos szakmai tanácsadás segítségével támogatja a projektet.