asia_centerEgyik kedvenc ügyfelünk a STRABAG tulajdonában álló Asia Center, melynek menedzsmentje folyamatosan vizsgálja az előrelépés lehetőségét, méghozzá nem csupán az ösztöneire hallgatva, hanem látogatói és a vonzáskörzet lakóinak rendszeres elemzésével. A Bucholcz Consulting ezúttal egy párhuzamos, különlegesen nagy elemszámon végzett kutatási projekt keretében kereste a választ a vezetés kérdéseire. A meglévő látogatók tekintetében ezek, többek között:

  • vajon hogyan nyújthatnánk jobb szolgáltatást meglévő ügyfeleinknek?
  • mit gondolnak rólunk vásárlóink?
  • megtalálják-e, amit keresnek?
  • miként tehetnénk még kellemesebbé az itt tartózkodást?
  • elérjük-e őket reklámjainkkal, átmennek-e üzeneteink

 

A piaci potenciál vizsgálatához ezúttal kiléptünk a praktikus vonzáskörzetből és a teljes elméleti vonzáskörzetet vizsgáltuk, hogy megtudjuk:

  • milyen távol mehetünk el, hogy még hatékonyan elérjük potenciális látogatóinkat?
  • milyen mélységű és minőségű az Asia Center ismertsége?
  • miért nem látogatják, milyen érvekkel lehetne őket mégis ide csábítani?
  • mi alapján döntenek, amikor bevásárlásaikat tervezik?

Természetesen a fenti felsorolás nem teljes körű, a kutatás során szinte minden operatív és stratégiai területet érintettünk, és az eddigi eredményekkel összevetve sikerült meghatározni azokat a trendeket, melyek különösen fontosak a tervezéshez – hiszen egy kutatás csak az adott pillanatot elemzi, mi viszont a trendeket is vizsgáljuk, így magát a folyamatot tudjuk feltérképezni.

Categories: Hírek