Régóta dédelgetett vágyunk, hogy az „app2date” rendszert végre a kvalitatív kutatások területén is bevethessük. Jóllehet a rendszer erre már régóta alkalmas, eddig inkább kvantitatív adatgyűjtésre használták ügyfeleink, ami remek ár-érték aránya miatt érthető.

Konzept AAz ausztriai Steyr-ben található CityPoint bevásárlóközpont menedzsmentje számára azonban kapóra jött a lehetőség – a város központjában található gyönyörű pláza újrapozícionálás előtt áll, és a marketing csapat biztosra szeretett volna menni, mielőtt piacra lép egy új arculattal és kommunikációs stratégiával.

A kutatás lényege, hogy a szokásos, nagyon alacsony elemszámú, emiatt magas torzítás veszélyével járó fókuszcsoport helyett saját fejlesztésű kvalitatív kutatási panelünk segítségével lényegesen több helyről tudunk információt gyűjteni arról, hogy az érintettek mit gondolnak a CityPoint jelenlegi image-éről, illetve, mikén fogadnák az új arculatot.

A reklámügynökség által kidolgozott négy koncepció, és arra épülő kommunikációs stratégia alapos bemutatásával előre vizsgáljuk a várható fogadtatást és még bevezetés előtt képesek vagyunk a lehető legpontosabban a fogyasztói igényekre szabni azt.

Moods_full

Kutatásunk két szinten történik – meglévő ügyfélkört az „app2date” online paneljével, míg a potenciális ügyfélkört az „app2date” intercept módszerével kérdezzük le. A kiválasztott, tökéletesített új kommunikációs stratégia elemeit a közeljövőben nyilvánosan is bemutatjuk.

Categories: Hírek