Cégünk egyre több megbízást kap márkakutatási feladatok elvégzésére, mely során az adott brand ismertségét, beágyazottságát, a márkával szemben támasztott elvárásokat, valamint a vele kapcsolatos gondolattársításokat elemezzük. Ennek szerepe roppant fontos, hiszen a menedzsment számára nem feltétlenül egyértelmű, hogy valóban elérték-e a kívánt célokat?
A DIGI hazánk egyik legjelentősebb piaci szereplője a tartalomszolgáltatási piacon – kábeltelevíziós szolgáltatás, telefon, mobiltelefon és internet szolgáltatása mellett számos saját gyártású televíziós csatornát üzemeltet, és a hatalmas piaci versenyben egyáltalán nem mindegy,mit gondolnak róluk meglévő és potenciális, de eddig még el nem ért ügyfelei.
Márkakutatásunk első hullámában a meglévő ügyfelek körében vizsgáljuk az ernyőmárka (DIGI), valamint a saját gyártású DIGISPORT 1-2-3 ismertségét, illetve helyüket a piacon. A kapott információk terveink szerint komoly segítséget nyújtanak a lehetőségek maximalizálásában, valamint a márka további erősítésében.