SCREENIST BRAND ÉS MARKETING STRATÉGIA

3Ritkán adatik meg egy tanácsadó cégnek, hogy részese lehessen egy forradalmi termék születésének. A Bucholcz Consulting ilyen szerencsében részesült, amikor megbízást kapott a Screenist projekt teljes körű marketing stratégiájának kidolgozására. A Screenist összeköti a Product Placement egyre dinamikusabban fejlődő világát a tartalom fogyasztás és az impulzus vásárlás új, eddig nem létező formájával, miközben a „háttérben” futó blockchain technológia egy egészen új üzleti modellt kínál a feleknek, melyben a felek a lehető letisztább és legbiztonságosabb módon jutnak haszonhoz a Screenist haasználatával. A Bucholcz Consulting legfőbb feladata a márka kidolgozása, az arculat megalkotása, majd a piac feltérképezése után a marketing stratégia megalkotása és végigkísérése.


STEYR CITYPOINT PORTÁL – ÉS KIRAKATBORÍTÁS

Steyr_leerfläche_02Visszatérő probléma, egyben kutatásainkkal igazolt tény, hogy a bevásárlóközpontok, retail parkok üres üzletei amellett, hogy vizuálisan sem túl bizalomgerjesztők, negatív hatással vannak az üzletmenetre is: egyrészt azt üzenik, hogy a központ „nem megy jól”, másrészt elriasztják a látogatót, arról nem is beszélve, hogy a bérbeadás is nehezebbé válik tőle.

Ha tökéletes megoldás nem is létezik – illetve igen, ha nincs kiadatlan üzlet -, sokat tehetünk azért, hogy az üresedés nem legyen olyan szembeszökő. Ezt valósítottuk meg az ausztriai Steyr-ben, ahol a város központjában lévő CityPoint bevásárlóközpont üresedéseit kellett eltakarnunk. Az koncepció szerint olyan, egyedi üzenetekkel ruháztuk fel a kirakatokat, melyek egyrészt dekorációként, másrészt kereskedelmi üzenetként is funkcionálnak.


FMZ FÜRSTENFELD KREATÍV KONCEPCIÓK- A TH REAL ESTATE AUSTRIA MEGBÍZÁSÁBÓL

FFVisszatérő ügyfelünk, a, Fürstenfelben található FF Bevásárlóközpont ezúttal új feladattal bízott meg Bennünket. Jóllehet a Bucholcz Consulting eredete a marketingkommunikáció területére vezethető vissza, tevékenységi körünk túlnyomóan kutatási- és tanácsadási feladatokból állt.

Ám a tény, hogy munkáink során rendre a marketing környékén kötöttünk ki, elég alapot kínált ahhoz, hogy a világ egyik legnagyobb befektető vállalata, a TIAA-Henderson ránk bízza egyik beruházásának marketing koordinációját.

A helyi operatív csapattal együttműködésben a Bucholcz Consulting számos kutatást alapul véve dolgozta ki az FF Bevásárlóközpont új vizuális világát, valamint az erre épülő egyedi kommunikációt minden egyes kommunikációs eszközre részletesen. Ennek jegyében készült el a nyári, majd az iskolakezdési kampány teljes kommunikációja. Most, hogy mindkét esemény lefutott, büszkén jelenthetjük ki, hogy a projekt a vártnál is nagyobb sikert hozott, s ami a legfontosabb, a számok is beigazolták, hogy egy kis odafigyeléssel, némi kutatással és sok-sok lelkesedéssel a jó is lehet még jobb.