Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_name() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 141

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_title() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 148

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_description() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 155

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_long_description() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 162

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_features() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 169

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_pricing_for_ui() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 176

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_manage_url() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 183
Business Gap analízis / Hatékonyság – Bucholcz Consulting

Business Gap analízis / Hatékonyság

Published by Topor Csaba on

Business Gap analízis / Hatékonyság

Az elmúlt több mint tíz év egyik legizgalmasabb tapasztalata számunkra az volt, hogy minél több kutatási projektet végeztünk el egy-egy partnerünknek, annál „mélyebbre” merültünk működésükbe. Megismerve működésüket, egymásra rétegezve az egymáshoz csak érintőlegesen kapcsolódó mérések eredményeit, kiderült, hogy minden hatással van mindenre – ebből lett a Business Gap analízis, vagyis a fejlődési lehetőségek lokalizálása és feltárása.

Mit is jelent ez a gyakorlatban? Az adott terméket, szolgáltatást minden oldalról megvizsgálunk: terméktulajdonságok, helyettesítő termékeke piaca, versenytársak, célcsoport analitika, fogyasztói viselkedés, kommunikáció és disztribúció, mind-mind belejátszanak a végeredménybe. Néha egy apró kis rejtett hiba, vagy diszfunkció kiemelése azonnali pozitív eredményt hoz. 

Mindezt ügyfeleink belülről, a mindennapos operációban nyilvánvalóan nem érzékelhetik és lokalizálhatják úgy, ahogyan egy külső, de a céget alaposan ismerő partner „helikopter” perspektívából. 


ABLON Group


Strabag


Campona


West End


BE ON Trips


Screenist


Ceetrus


Klar PAC


Magyar Posta


Pólus