Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_name() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 141

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_title() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 148

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_description() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 155

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_long_description() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 162

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_features() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 169

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_pricing_for_ui() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 176

Strict Standards: Static function Automattic\Jetpack\My_Jetpack\Product::get_manage_url() should not be abstract in /home/app2date/public_html/wp-content/plugins/jetpack/jetpack_vendor/automattic/jetpack-my-jetpack/src/products/class-product.php on line 183
Premierben a látogató – a vonzáskörzet elemzés fontossága – Bucholcz Consulting

Új tulajdonos, régi, bevált menedzsment és egy újabb látogatói kutatás a Premier Outlet-ben. Hazánk egyetlen valódi outletjében mindig is hatalmas hangsúlyt fektettek a látogatók folyamatos szondázásának. Egyik legrégebbi ügyfelünk úgy döntött a tavasz végén ismét górcső alá veszi működését. A Premier Outlet „Cipő Hét” promóciója alatt futó visitor scan ezúttal a látogatói összetételre fókuszált, illetve azt a kérdést feszegette, hogy az évek során hogyan, milyen irányban és milyen minőségben változott a Premier közönsége? A fogyasztói szokások vizsgálatán túl ezúttal komoly hangsúlyt kapott a valós és a teoretikus vonzáskörzet meghatározása, újra rajzolása. Ezt sok esetben „elfelejtjük”, megspóroljuk, pedig
elképesztően fontos szerepe van az optimális működtetésben. A vonzáskörzet ugyanis igenis változik, van dinamikája, ami nem feltétlenül reflektál a makroadatokra, muszáj bizonyos időközönként mérni.

Egy kutatás értelemszerűen erre csak hiányosan képes választ adni, azonban itt jön be a képbe a folyamatossá. Mivel évek óta vizsgáljuk hasonló módszertannal a látogatói összetételt, képesek vagyunk trendeket felállítani, így az egyszeri adatokból folyamatok fontos állomásai lesznek. Ez segít a menedzsmentnek megszabni a szükséges irányt, kiszűrve a hibázás lehetőségét.

Mértük emellett a marketing mix hatékonyságát is, méghozzá a legnagyobb súllyal szereplő médiaeszközöket egyenként is megvizsgáltuk, azok teljesítményét pedig összevetettük az elmúlt évek hasonló adataival. A nagy, közel 600-as minta pontos képet adott a fenti kérdéskörökről, a változások megfogalmazása pedig kézzel fogható eszközt adott a Premiert üzemeltető csapat számára is.