Új tulajdonos, régi, bevált menedzsment és egy újabb látogatói kutatás a Premier Outlet-ben. Hazánk egyetlen valódi outletjében mindig is hatalmas hangsúlyt fektettek a látogatók folyamatos szondázásának. Egyik legrégebbi ügyfelünk úgy döntött a tavasz végén ismét górcső alá veszi működését. A Premier Outlet „Cipő Hét” promóciója alatt futó visitor scan ezúttal a látogatói összetételre fókuszált, illetve azt a kérdést feszegette, hogy az évek során hogyan, milyen irányban és milyen minőségben változott a Premier közönsége? A fogyasztói szokások vizsgálatán túl ezúttal komoly hangsúlyt kapott a valós és a teoretikus vonzáskörzet meghatározása, újra rajzolása. Ezt sok esetben „elfelejtjük”, megspóroljuk, pedig
elképesztően fontos szerepe van az optimális működtetésben. A vonzáskörzet ugyanis igenis változik, van dinamikája, ami nem feltétlenül reflektál a makroadatokra, muszáj bizonyos időközönként mérni.
Egy kutatás értelemszerűen erre csak hiányosan képes választ adni, azonban itt jön be a képbe a folyamatossá. Mivel évek óta vizsgáljuk hasonló módszertannal a látogatói összetételt, képesek vagyunk trendeket felállítani, így az egyszeri adatokból folyamatok fontos állomásai lesznek. Ez segít a menedzsmentnek megszabni a szükséges irányt, kiszűrve a hibázás lehetőségét.
Mértük emellett a marketing mix hatékonyságát is, méghozzá a legnagyobb súllyal szereplő médiaeszközöket egyenként is megvizsgáltuk, azok teljesítményét pedig összevetettük az elmúlt évek hasonló adataival. A nagy, közel 600-as minta pontos képet adott a fenti kérdéskörökről, a változások megfogalmazása pedig kézzel fogható eszközt adott a Premiert üzemeltető csapat számára is.