Taktikai / Stratégiai tanácsadás

Taktikai / Stratégiai tanácsadás ​ A rengeteg információ, amit összegyűjtünk felvértez minket a piac- és ügyfeleink alapos ismeretével. Valamint azzal a tudással, amit ez a sok-sok információ jelent. Ismerjük az adott piacot, figyeljük a trendeket és megismerjük a célcsoportot, az ügyfeleket, valamint a többi piaci szereplőt. Éppen ezért, ha esetleg Read more…

Microdigital megoldások

Microdigital megoldások Számos olyan partnerrel találkoztunk, akinél a kutatások felszíne hozták az új, digitális marketing- és kommunikációs eszközök és módszerek használatának igényét. Vagy jobb, hatékonyabb használatának igényét. És számos olyan partnerrel találkoztunk, aki, amikor ez kiderült azzal fordult hozzánk, tudunk-e ebben segíteni? Mert van ugyan marketingaktivitásuk de nem rendelkeznek ezzel Read more…

Versenytárs- és piacelemzés

Versenytárs- és piacelemzés Legyen megrendelőnk egy igazi nagy hal, vagy egy apró halakból álló raj egyik eleme, nem mindegy, hogy milyen a tenger halállománya, sőt, az sem mindegy, hogy a halakon kívül miként áll össze az élővilág és környezet.  Praxisunk során számos alkalommal beigazolódott, hogy egy alaposabb versenytárs elemzés olyan Read more…

Fogyasztói viselkedés / Célcsoport analízis

Fogyasztói viselkedés / Célcsoport analízis Meggyőződésünk, hogy néha igenis érdemes fordítva felülni a lóra. Lehet egy termék, vagy szolgáltatás remek, praktikus, jól árazott vagy hiánypótló, mindezek csak akkor hoznak sikert, ha azt is alaposan megvizsgáljuk, hogy akiknek szánjuk, maguk is így gondolják e?  Egyáltalán valóban nekik szól, vagy esetleg más Read more…

Business Gap analízis / Hatékonyság

Business Gap analízis / Hatékonyság Az elmúlt több mint tíz év egyik legizgalmasabb tapasztalata számunkra az volt, hogy minél több kutatási projektet végeztünk el egy-egy partnerünknek, annál „mélyebbre” merültünk működésükbe. Megismerve működésüket, egymásra rétegezve az egymáshoz csak érintőlegesen kapcsolódó mérések eredményeit, kiderült, hogy minden hatással van mindenre – ebből lett Read more…

Piackutatás / Közvéleménykutatás

Taktikai / Stratégiai tanácsadás ​ Adatokra mindenkinek szüksége van. Evidens, mégis csak kevesek mondhatják el magukról, hogy rendszeresen vizsgálják, figyelik környezetük változásait. Nem feltétlenül azért, mert ne lenne rá igényük, vagy ne lennének tisztában azzal, hogy szolgáltatásuk, termékük nagyban függ a versenytársak működésétől, vagy a piaci környezet változásaitól. Az elmúlt, Read more…