Újabb ügyféllel bővült a Bucholcz Consulting partnerlistája – az Asia Center személyében egy egészen különleges kereskedelmi központ bízott meg bennünket, hogy az app2date technológia segítségével megtudjuk, pontosan kikből áll a bevásárlóközpont látogatói köre. Sőt, ennél sokkal többet sikerült kihozni a visitor scan-ből, mely igen magas, 800-as elemszámon nagyon pontos képet adott a látogatók vásárlási preferenciáiról, a döntéseiket befolyásoló tényezőkről, illetve az Asia Center és a konkurencia viszonyáról.

dscf6524

A kutatás második fele alaposan felmérte a látogatók médiafogyasztási szokásait, melynek segítségével a média mix és az általa közölt üzenetek hatékonysága is növelhető. Az elemzésnek köszönhetően a tulajdonos az eddigi kutatásokkal összevetve (a módszertan és a kérdőív is ennek megfelelően került kidolgozásra) a jelenlegi eredményeket egy folyamat állapotaként tudja értelmezni, mely elősegíti a lehető leghatékonyabb döntések meghozatalát.

Categories: Hírek