cover_capaA Campona Magyarország egyik legpatinásabb és legismertebb bevásárlóközpontja, mely számos tekintetben forradalmi szerepet töltött be a hazai kereskedelmi életben. Innen közvetítettek először televíziós reggeli műsort, itt nyitotta meg kapuit a legendás Tropicarium és a Campona adott otthont a Csodák Palotájának is. Igazi családi bevásárló- és élményközpontként szerepe a mai napig elvitathatatlan, ám a gazdasági helyzet és élet folyamatos változását a menedzsmentnek szondáznia és követnie kell.

 

A Bucholcz Consulting feladata ezúttal nem a látogatók megkérdezése, hanem éppen ennek ellenkezője, mindazok elérése volt, akik valaha a Campona vásárlói voltak, vagy a vonzáskörzetben élnek ugyan, ám valamiért nem látogatják a Camponát. A feladat bonyolult volt, hiszen a szokásostól merőben eltérő kérdőívet kellett összeállítanunk, melyben azt akartuk megtudni, melyek a távol tartó erők és azok miként, milyen eszközökkel és üzenetekkel oldhatóak fel?

Az adatok elemzése során kiderült, hogy a különböző vonzáskörzetek teljesen eltérő látogatói kört takarnak, teljesen különböző termékkategóriák iránt érdeklődnek. Mások a látogatási és mások a vásárlási szokásaik. Más médiumokat preferálnak és más kereskedelmi üzenetek hatnak rájuk.

Ezen információk birtokában a menedzsment kezébe számos új eszköz került, melyek az esetleges újrapozicionálás vagy finomhangolás elengedhetetlen kellékei.

 

 

 

Categories: Hírek