Egy régi ügyfelünk teljesen új feladattal bízott meg Bennünket. Elsőre számunkra is kérdéses volt, vajon mennyire felel meg a Bucholcz Consulting profiljának, ám néhány perc után világossá vált, minden alapunk megvan arra, hogy elvállaljuk ezt a teljesen sales orientált feladatot. Az Asia Center évek óta tartó fejlődése immár közismert tény a kiskereskedelmi piacon. Mind az értékesítési, mind a kiadottsági mutatók szárnyalnak, és időszerűvé vált újabb, eddig nem erre a célra hasznosított területeket megnyitni a kiskereskedelmi szegmens számára.

Az új területekre azonban fontos, hogy a megfelelő bérlők kerüljenek, melyek egyrészt illeszkednek az Asia Center sajátos, egyedülálló kínálatába, és az sem elhanyagolható, hogy az új bérlők számára hosszú távon is csábító jövőképet tudjon nyújtani a bevásárlóközpont.

Feladatunk a meglévő ismereteink alapján egy olyan széleskörű, taktikai piackutatás volt, mely során az Asia Center porfóliójába illeszkedő, a fentieknek megfelelő potenciális bérlőket, márkákat kutattunk fel és
léptünk velük kapcsolatba. A feladat bonyolultságát a számok bizonyítják a legjobban. Összesen több mint 30 kiskereskedelmi központot vizsgáltunk végig személyesen, több mint 300 hazai márkát elemeztünk ki egyenként és így sikerül kialakítani azt a listát, melyet a bérbeadás / letting rendelkezésére tudtunk bocsátani.

Nyilván mindez annak köszönhető, hogy ügyfelünk évek óta megtisztel bizalmával, mi pedig az évek alatt végzett tucatnyi kutatással, elemzéssel a lehető legpontosabb képet kaptuk – nemcsak megbízónkról, hanem a teljes hazai piacról is.

További információért keressen Bennünket a Bucholcz Consulting elérhetőségeinek bármelyikén.

Categories: Hírek