A Premier Outlet legjelentősebb és legkomolyabb beágyazottságú promóciós aktivitása a Vásárlási Maraton, melyet immár öt éve veszünk górcső alá. A klasszikus visitors scan során nemcsak a látogatói összetételt, látogatási szokásokat, vagy vásárlási preferenciákat vizsgáljuk, hanem komoly hangsúlyt fektetünk az üzleti, kereskedelmi trendek feltérképezésére, valamint a folyton változó üzleti környezethez való alkalmazkodást segítő információk gyűjtésére is.

plakátAz idei kutatási hullám azért volt különösen érdekes, mert a szokásos vizsgálati kritériumok (látogatói profil, látogatási szokások, médiahasználat) mellett ezúttal kvalitatív elemeket is beemeltünk a kutatásba. Azt vizsgáltuk, hogy a Premier Outlet promóciát támogató kreatív tervei mennyire hatékonyan támogatják a kampány céljait? Átmentek-e a kívánt üzenetek, sikerült-e erősíteni a Premier brandet, milyen kommunikációs elemek hagytak nyomot a befogadóban? A trendek vizsgálata mellett ezekből az adatokból is nagyon fontos, azonnal használható, taktikai információhoz jutott ügyfelünk, melyet már a soron következő eseményre való felkészülés során hasznosítani tud.

Categories: Hírek