A Premier Outlets Center idén különleges, Szépség- és Egészségnapok keretében ünnepelte születésnapját. A bevásárlóközpont üzemeltetője, a Jones Lang Lasalle megbízásából az app2date újabb kutatási feladatot kapott. A fogyasztói szokások immár rendszeres monitoringja mellett ezúttal a marketingkommunikáció hatékonyságát is mértük, és egy új módszerünk segítségével teszteltük a kreatív koncepció látogatókra mért hatását.

kreatív

Mindezt kiegészítette a média mix hatékonyságának elemzése, melyet a legutóbbi mérési hullámmal összevetve igen hasznos következtetéseket tudunk levonni. Sokan talán nem is gondolnák, de a legapróbb változtatások, reakció a fogyasztói igényekre is komoly hatással lehetnek a hatékonyabb működésre.

Az eredmények tükrében a menedzsment értékes információkat kapott mind a marketing mix, mind pedig a kreatív üzenetek, tervek finomhangolásához, így minden egyes alkalommal pontosabb és költséghatékonyabb módon érhetik el célcsoportjukat. Büszkék vagyunk arra, hogy az app2date is hozzá járulhat a Premier Outlets Center sikeréhez.

Categories: Hírek