A változás szele a turisztikai szektort sem kerülte el, igaz, ezt a szolgáltatók egyelőre alig hajlandóak lekövetni. A Bucholcz Consulting egy olyan turisztikai startup számára végzett kutatást, amely azon kevesek közé tartozik, aki érti és formálja is az új idők utazóinak nyelvét.

A Bucholcz Consulting ezúttal a turisztikai piacon vetette be magát. A BEONTRIPS.COM egy különleges, teljesen automatizált online utazási vállalkozás, mely áprilisban lépett piacra. Az azóta eltel idő tapasztalatai azt mutatták, hogy a potenciál hatalmas, ám azok kihasználásához további információra van szükség, melyek megszerzését, összegzését ránk bízta ügyfelünk. A hibrid, kvantitatív-kvalitatív kutatás segítséget nyújtott a pontosabb célcsoport-meghatározásban, illetve a potenciális ügyfelek számára fontos üzenetek megfogalmazásában. Ezek használatával a marketing stratégia is hatékonyabban tudja támogatni az értékesítést, illetve az ügyfelek felé történő kommunikációt.

Categories: Hírek