budapest-touristsA Premier Outlet menedzsmentje különösen sok energiát fektet piaca megismerésébe, náluk többet talán senki sem vizsgálja közvetlen és tágabb üzleti környezetét vagy éppen piaci lehetőségeit, kitörési pontjait.

Számos kutatásunk bizonyította már, hogy a Magyarországra látogató turisták komoly vásárlóerőt képeznek – nemcsak a Premier Outlet, hanem a teljes kiskereskedelmi szcéna számára.

A Premier azonban tovább ment – saját szakállára egy nagyon is közérdekű témával bízta meg a Bucholcz Consulting-ot -, a menedzsment arra volt kíváncsi, vajon hol és mikor dől el, hogy pont Magyarország, vagy Budapest lesz az úticél? Miért épp ide jönnek?
Mi célból látogatnak hozzánk és mennyire van benne a “pakliban”, azaz a látogatási célok között a shoppingolás, bevásárlás? Honnan tájékozódnak hazánkat, vagy az itt fellelhető bevásárlási lehetőségeket illetően?

A közel 600-as mintán “app2date” módszerrel végzett intercept lekérdezésből számos, olyan mélységű témát sikerült kibontani, amely segít a lehető legpontosabban megérteni a hazánkba látogató tömegek döntési folyamatait.

budapest-touristsHiszen ki ne szeretné tudni, hogy turistaként milyen termékek, szolgáltatások érdeklik őket? Kinek ne lenne fontos információ, hogy mely márkákat keresik, preferálják, vagy éppen azt, hogy mely kereskedelmi üzenetek vannak leginkább hatással a fogyasztásra?

Mindezekre és még sok másra adott részletes választ kutatásunk, mely reményeink szerint a közeljövőben számokban is megmutatkozik a Premier Outlet eredményeiben.

Hasonló kutatásokkal, piaci benchmarkokkal kapcsolatban keressenek Bennünket elérhetőségeink bármelyikén!

Categories: Hírek